Friday, July 04, 2008

Senarai Pemain Futsal Green Hornet

38 comments:

Anonymous said...

tahniah2..tapi knp main sume nak hemtan tulang rusuk ler,keting ler??terdesak nak menang ke?

Anonymous said...

No Pain No Gain..RBW!

Anonymous said...

bla,bla,bla...

ziela peta said...

taniah kpd yg berjaya...yg kalah berusaha lagi...k....

Anonymous said...

tahniah ler...g class mengeja dulu yer cik peta

froggybuzz said...

ish ish ish redbloodwomen... awk sndri pon eja xbtul.. tgok komen awak yg 1st.. hemtan ke hentam? hm... entah la...

Anonymous said...

sibok jer..org komen kat peta..bkn kat ko

froggybuzz said...

komen org lain kemain lagi.. kna komen salah sndri xbleh nk trima plak. pape je la RBW ni.. buat la pape asl bhgia.. ^_^

Suhanashashim said...

aku kalo dpt tau sapa RBW nie...
aku nak luku kepala dier...
biar dier rasa...

Anonymous said...

nak tau sape aku ek..meh2 cni..kite tgk sape yg kena luku...suka aboh ko jer nak luku kepala aku ek...tunggu cap jari kering dulu nak belagak bru le kena tempat..umur pon setahun jagung jer kat opis nie dah tunjuk belang

Suhanashashim said...

eleh..nak belagak ngn aku pasal cap jari silap org laa..aku lagi lama dari ko tau..dari ko sambilan lagi aku dah lama keje dah...

Anonymous said...

tgh "Menses" lar kot RBW ni lar....

Anonymous said...

oh really..tapi cap jari ko x brape laku sgt kot..ahaksss

Suhanashashim said...

cap jari aku lg mahal dr ko sbb tu lah x kecoh...
low profile la beb...
mcm la cap jari ko tu laku sgt...
poyo jer lebih...
jari pon senget...
mcm org nyer gak..
hehehehe..

EJ said...

Tolong jgn gadowh2 dalam nie. Comment2 hangat membakar yang takde kena mengena dengan sukan akan di-delete tanpa amaran.

Harap Maklum.

Anonymous said...

hmm...low profile ler sgt...wwoooo mana hang tau x laku??ko x penah try guna lagi cap jari aku,baru ko tau betapa powernye...ahakksss...
havoc ler hang

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ni bkn gaduh,saje nak bakar line org2 dlm blog hijau yg sungguh2 riak nie...

Suhanashashim said...

hang tu yang havoc RBW...
poyo & mengelabah jer...
pi balik penang la woi..
busuk punya org...

Anonymous said...

mana ko tau aku busuk??alah tipu ler tu sbb bdk2 suka ckp chek wangi..jelous melampau ler tu..hahahah

Suhanashashim said...

eleh...wangi mmg la wangi..kalo dah jadi tukang jual perfume mmg la wangi...cuba tak jual perfume..mesti busuk nyer...hwhwhwhw..busuknyerrrr...

Anonymous said...

alah jelous kata ler jelous..aku x kisah pun..busuk ker wangi ker..janji hijau dah semakin merundum...kalahkan depa

Suhanashashim said...

uwek..tak takut lah..
janji merah tetap last..
sampai abis game..
uwek...uwek..

Anonymous said...

alah gedik btol ko nie..pregnant ke nak muntah2 dlm blog nie..x kuasa nak layan dowh..hijau boleh dok diam2 kat tmpt ke4 ek..biar smpai abis game kat situ jer ek..alah2 cian2

Suhanashashim said...

alaa....perasan nyer nak no 3..hang tu yg dok diam kat no 4..
poin pun x cukp lagi...
ckp besar lak..

ziela peta said...

mcm dah nak kantoi je RBW nie....!!!!

Anonymous said...

xpe2 esok akan bertambah lagi mata utk red rulez...hijo xde star badminton harap mat ajin jer yg bleh main kot..cian2..

ziela peta said...

no komen...

Suhanashashim said...

sian2...RBW nie..

Anonymous said...

cian kat aku???xperlu, aku x mau simpati org2 yg riak mcm ko

ziela peta said...

besok..kiter tengok..siapa yg akan menjd juara utk game badminton...TUNGGU....

Suhanashashim said...

RBW ni sombong tol..
lg nak ckp aku ni riak..
tak baik tau..

Anonymous said...

ko x kenal aku mmg ler ko ckp aku sombong..tapi sesungguhnyer aku ler org yang paling sengal suatu ketika dahulu...hehehee

froggybuzz said...

sudah2 la 2 korang ni... aku naik pning la tgok korang cm ni.. bagi la smngat yg kena dgn cara kita.. lbh baik kita cool n ccntrate pd game yg akn dtg ni. xbnyk lg pon.. psg stategi ke hape ke.. jgn nk btekak je.. hope pd rbw ngan greenest, pliz la weh.. jgn smakan dlu dgn skg.. korang kate dlu lg trok psyco. jgn ulang bnda sama.. sbb 2 xde kmajuan. aku pon bkn nk ajr korang. aku ni baru but as a friend aku kna la igtkan spya bnda ni x mnjgkau batas... hope korang fhm mksd aku k?.. gud luck pd sume..

Suhanashashim said...

hhmmm...btul kata froggybuzz tu..
aku sokong kata dier tu..
ntah RBW nie..
sudah2 la tuh..tak bis2 nak bnding2
kan dulu ngn sekarang...
bawak2 lah insaf cik RBW oiii...

ziela peta said...

betul tu....baik kiter bermuhasabahkan diri masing2...
jgn asyik nak bertekak je...dah lah bdn letih, jgn nak semak kan kepala otak plk!k...

Anonymous said...

korg nie syg jugak kan kat aku..suka2...i like..hehehhee

froggybuzz said...

sayang banget!!!!