Monday, June 23, 2008

Tahniah VB Girlz


Ucapan tahniah kepada Pasukan Bola Tampar Wanita Rumah Hijau yang berjaya muncul juara setelah mengalahkan Kuning. Perlawanan sengit ini telah membawa kepada permainan Rubber Set dalam menentukan juara Bola Tampar. Komitmen yang telah ditonjolkan oleh ahli pasukan sangat mengagumkan walaupun tumpas pada pasukan Kuning pada set yang pertama.


Pasukan yang dipimpin oleh Puan Afnie dan dibantu oleh Puan Sunita bersama-sama 4 ahli pasukan lain berjaya memberi tentangan sengit sehinggakan Pasukan Kuning tewas dengan mata 2-1. Perlawanan ini juga telah berjaya menebus kekalahan pasukan bola tampar lelaki yang akan ditentukan kedudukan ke3 dan ke4 pada hari Rabu 25 Jun 2008 di Dewan Bola Tampar MBSA Seksyen 19 Shah Alam menentang Pasukan Merah Red Rulez.
Dengan kemenangan ini juga Pasukan Rumah Hijau mendahului kedudukan dengan 6 mata, diikuti Kuning 4 mata, Biru 1 dan Merah 1. Marilah kita bersama-sama bersatu tenaga dan bersatu hati menyokong dan memberi semangat terhadap perlawanan lain yang pastinya menjadi igauan pasukan lain apabila menentang Rumah Hijau...GREEN HORNET

37 comments:

Anonymous said...

nasib2

Suhanashashim said...

x der nasib2...hijau wanita mmg hebat punnnnn.....

Anonymous said...

nasib baik jer

adifaizal said...

well...kalau menang tu mana ada nasibnyer... yang nasibnyer redbloodwomen, nasib kita bagi publish post kat sini...

Anonymous said...

hmm nasib jer

Green Hornet said...

nasib baik kita orang bagi jer 1 mata kat merah...bersyukur la oooi

Anonymous said...

vb men mmg xde player..sume caples..terima ler kenyataan dgn redha...hahahaa

okgirls!! said...

saje bagi 1 mata kat umah merah, mcm dah lama sgt pegang mata kosong tu...redha memang redha.. kalah menang adat bertanding..

okgirls!! said...
This comment has been removed by the author.
Suhanashashim said...

mmg pun....sian lak aku tgk kat umah merah tu...2 pasal lah bg jer 1 mata kat diorang....
hwa..hwa..hwa..kalo aku jadi redbloodwoman tu aku malu siot...

Anonymous said...

4 whut nak malu...knp perlu bagi mata free pada lawan???klu btol tu uols punyer game mesti ler uols akan main sampai menang kan???tapi dah nampak benor bayang2 kekalahan masa game tu..mana de dlm game org nak kasi lawan menang buta2...lawak2

okgirls!! said...

hai redbloodwomen tersentap la pulak..ala ptg nie cari lg mata untuk red rulez...

froggybuzz said...

pe saje la kowang neh.. menang kalah adat btanding kn..

Anonymous said...

memang ler menang dan kalah adat bertanding kan..tapi ade plak org yg x puas hati kan..klu btol uols punye gamekan,mesti uols nak menangkan..x elok ler nak mengata rumah kami plak..klu kekal kosong pon x jadi masalah punyer..menang pon dapat towel,cawan...lain ler dapat sejuta kan..interested ler gak...alah2

afnie ayub said...

redblood ni cam emo plak..rilex ler.. saper yg start dulu..dier yg bakar2 pastu sentap plak..hehe..kter bersukan nk merapatkan silaturrahim..ceh..ayat baik jer..adat ler tuh..team laki ijau kalah..merah menang..team prempuan ijau menang merah kalah..fair la kan..usaha tu yg penting..

Anonymous said...

emo???ye ke?emo tu penting tau,baru semangat k..x kisah ler sape yg mula yang pasti red rulez tidak akan mengalah lagi pada org2 yg selalu memandang enteng kewujudan kami nie..we alls akan tetap berjuang mengumpul mata,jgn menyerah sebelum berjuang beb!!!caiyyookk2

froggybuzz said...

enteng xenteng.. skg ni sape pun kene la berusaha nk tmbh point yg sedia ada.. kutuk mgutuk xusaha xguna jgk.. skg ni futsal.. training btol2 try tgok sape skriker, sape defend. jgn nk bsing2 habuk pon xde. aku kasi nashat ni kt sume umah.. tmasuk la aku sndri.. ok geng?

froggybuzz said...

skriker plaks! striker...

froggybuzz said...

npe xupdate blog ni weh..?

Anonymous said...

kutuk mengutuk ler bagus,baru bersemangat...hahhaha

mysteryss said...

sudah2 la tu redbloodwomwen.kite tgk je kat futsal nnt sape yang caples k..

Anonymous said...

alah mmg sume akan di jangka caples pon..mengaku jelah..bkn pro2pon,sama level jer sume..x yah nak megah2

Anonymous said...

aku pon bukan pandai main no pong..tapi akan ku pastikan kaki aku merembat bola sampai gol..dan pastikan rumah aku menang..yeah2

Suhanashashim said...

ntah ape2 tah redbloodwomen nie...
kang ckp kang sentap lagi lak...
ish..ish..tak paham aku...

Anonymous said...

x main ler tersentap2...aku dah masak ler dgn sukan rumah2 nie,korang sume baru2 lagi join x yah ler cakap lebih2 sgt...klu nak dibandingkan dulu dan sekarang mmg jauh beza...takat nak kutuk2 nie dah lut dah...klu sape2 yg nak terasa,silakan lah..sbb aku dlu pon penah rasa ape yg korang rasa skung nie...saje nak bagi panas hati sorg2,takat komen mcm nie sume nak banned aku,mmg x tahan maki ler sume..hehehhe

Anonymous said...

untuk mengelakkan keadaan semakin meruncing,adalah dinasihatkan off jelah blog nie..takat komen2 mcm nie sume terasa,ape citer daaa..baru kena kat sini,sume melenting bagai nak giler seh...kelakau2..nanti masa petanda selangor lagi teruk akan korang kena,baru ler tau nanti camno..tgk jelah thn depan punyer sukan petanda..tgk2...klu x cayer,tgk2 nanti..tgk2

GENTLEMAN said...

SALAM..OBJEKTIF SEBENAR BLOG DITUBUHKAN ADALAH UNTUK INFORMASI DAN PERKEMBANGAN SEMASA RUMAH2 SUKAN.SEJAK KEBELAKANGAN NI SAYA LIHAT ADA UNSUR2 PERPECAHAN ANTARA RUMAH2 SUKAN.KEPADA "REDBLOODWOMEN" WALAUPUN ANDA NAMPAKNYA AGAK FANATIK DAN PALING MENONJOL DLM BLOG INI,MENUNJUKKAN BAHAWA ANDA ADALAH ORG YANG AKTIF DLM SUKAN PETANDA SEBELUM NI.ANDA TIDAK PERLU TERLAU EMO..JIKA ANDA RASA ANDA LAH YANG TERBAIK DARI YANG TERBAIK BUKTIKAN WAKTU SUKAN PETANDA NANTI.
SAMA2LAH KITA MUHASABAH DIRI..SEKIAN

Anonymous said...

terima kasih atas komen2 yang diberikan..saya rasa sgt terharu..huhuhu..i really2 appreciate that guys

Suhanashashim said...

poyo2...dari dulu smpai la ni poyo jer...tak ubah2..RBW nie

Anonymous said...

well u know me...x lut pon hang nak cakap per kat kami..kami x heran pon klu hang x suka pon...tidak menjejaskan kehidupan sehari-harian kami k

Suhanashashim said...

tgk jer nnt jejas ker tak jejas...

Anonymous said...

mmg x pernah jejas pon kehidupan aku dgn kata2 ko tu..tempias pon x terasa..cian2 percubaan yg sia2..xpe2 cuba lagi..hahaha

Suhanashashim said...

tq sbb bg sokongan..
syg gak ko kt aku yerk..

Anonymous said...

aku sentiasa menyokong walaupon ko musuh aku dlm blog nie..tapi aku bkn ler kejam sgt sesama manusia,masih ade lagi belas kasihan kat ko,walaupon ko mmg kuang hajaq gak

Suhanashashim said...

terima kasih lah..Cik RBW ooii..
hang sedaq la sket..aku jadik lagu nih pon..pasai hang la..cuba tgk org lain cool ajer..ada ker aku kaco hidup depa..tapi hang jer yang suka cari pasai..makna nya hang la lagi kuang ajaq..

Anonymous said...

xpa ai..nak kata pa pon kat cheq..xpa2..skit lagi kena hang

froggybuzz said...

???